Foglalás menete

Érdeklődés, foglalás
1.
Érdeklődés, foglalás
Visszaigazolás
2.
Visszaigazolás
Fizetés
3.
Fizetés
1
Érdeklődés, foglalás
Az érdeklődő szóbeli (telefonon) vagy írásbeli (e-mailben történő) ajánlatkérésére minden esetben írásbeli ajánlat kerül elküldésre. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy az ajánlat érvényét veszíti.
2
Visszaigazolás
A foglalás után várja meg visszaigazoló e-mailünket, melyben szerepelnek a megrendelt szolgáltatások és a pontos kalkuláció, valamint az átutaláshoz szükséges számlaszám és a fizetési határidő. A foglalás kizárólag a vendég írásban leadott foglalásának, a Vendégház által írásban megküldött visszaigazolásával jön létre.
3
Fizetés
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzben vagy banki átutalással illetve OTP Bank Széchenyi Pihenőkártyával, K&H Bank Széchenyi Pihenőkártyával és MKB Bank Széchenyi Pihenőkártyával. A foglalás véglegesítéséhez az előleg kifizetése szükséges, melynek mértéke egyéni megállapodás szerint történik.
További információk:

A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendelő nevét, az érkezés dátumát és a létszámot.

A vendégház mindenkori listaárai a Vendégház honlapján kerülnek feltüntetésre.

A meghirdetett listaárainkat előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatjuk, ám a visszaigazolásban szereplő árainkon már nem változtathatunk.

Foglalás előtt olvassa el Gyakori kérdéseket, az Általános szerződési feltételeket valamint a Vendégház Adatkezelési tájékoztatóját is! A foglalással elfogadják és kötelező érvényűnek veszik a felsoroltakat.

További tájékoztatást a vagy e-mail címen kérhetnek.

© Bellissima Vendégház | 2019