Gyakori kérdések

Az alábbiakban olvashatja a szolgáltatásainkra vonatkozó általános információkat és a vendégeink részéről leggyakrabban felmerülő kérdésekre adott válaszokat. Amennyiben nem találja a felmerült kérdésére a választ, további információra lenne szüksége, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.

Gyakori kérdéseink listája
Mit tartalmaz az ár?

A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t, nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót. Továbbá az ár tartalmazza a nyaraló házirend szerinti használatát. medence és jakuzzi korlátlan használatát, a nyaraló felkészítését a vendégek fogadására (takarítás, ágyneműhuzat), a nyaraló tartozékainak rendeltetésszerű használatát. Foglaláskor a vendég tudomásul veszi, hogy a nyaraló ára módosulhat, amennyiben távozáskor nem az átvételi állapotnak megfelelően kerül visszaadásra (ház tisztasága, udvar rendezettsége, hiánytalan felszereltsége).
Az ár nem tartalmazza
Üdülőhelyi díj: 400 Ft / fő / éj (18 év felett), szauna használat, medence fűtés, légkondícionáló napi díja (abban az esetben, ha vendégeink zárva tartják a nyílászárókat, a légkondícioálók használata során, úgy a napidíj nem kerül felszámításra), medence fűtés stb.
4 éjszakáig történő foglalás esetén végtakarítási díj terheli a szállásdíjat, melynek összege 20 000 Ft. Az 5 éjszakás, vagy hosszabb időtartamú foglalás esetén a végtakarítási díj nem kerül felszámításra.

Hány órától lehet a nyaralót elfoglalni?

14.30 órától

Hány óráig kell a nyaralót elhagyni?

10 óráig

Korai érkezés – Early check-in (foglaltság függvényében)

A Vendégház foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a korai érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét.
Késői elutazás – Late check-out (foglaltság függvényében)
A Vendégház foglaltságának függvényében, térítés ellenében biztosítja a korai érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét.

Van erkélyes szoba?

Az emeleten található szobák (2 db családi és 2 db standard) saját erkéllyel rendelkeznek, míg a földszinti szobák mellett tornácok találhatóak.

Lehet dohányozni a Bellissima Vendégházban?

A Bellissima Venddégház belső tereiben a dohányzás szigorúan tilos

A fürdőszobában kád vagy zuhanyzó van?

Mindegyik szoba saját fürdőszobával rendelkezik. A fürdőszobákban zuhanyzó található.

Parkolási lehetőség van?

A vendégház saját belső parkolójában minimum 6 személygépkocsi tud parkolni, míg az utcán további kb 2-3 személygépkocsi számára van férőhely.

Gyermekkedvezmény

Gyermekek részére az alábbi szálláskedvezményeket biztosítjuk.
Az alaplétszám feletti főkre:
0 – 6 éves korig 100%
12 éves korig 50 % kedvezmény
Kismamáknak kismamakönyv felmutatásával az 5. hónapig 50 %,
az 5. hónaptól 100 %

Kisállat bevihető?

A szálláshelyére háziállat behozatala engedélyezett az alábbiakat figyelembe véve.
A Vendégházban háziállat a Vendég felügyeletével tartható, a közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják, egyéb helységeket azonban nem látogathatják.
A háziállat az apartmanba történő bevitelét a vendégnek a foglaláskor előre kell jeleznie. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért, az esetleges extra takarítás díját a helyszínen köteles megfizetni.
Vakvezető kutyákat vendégeink díjmentesen hozhatják a Vendégházunkba.

Mi a foglalás menete?

1. Érdeklődés. foglalás elküldése

Az érdeklődő szóbeli (telefonon) vagy írásbeli (e-mailben történő) ajánlatkérésére minden esetben írásbeli ajánlat kerül elküldésre.
Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy az ajánlat érvényét veszíti.

2. Visszaigazolás
A foglalás után várja meg visszaigazoló e-mailünket, melyben szerepelnek a megrendelt szolgáltatások és a pontos kalkuláció, valamint az átutaláshoz szükséges számlaszám és a fizetési határidő.
A foglalás kizárólag a vendég írásban leadott foglalásának, a Vendégház által írásban megküldött visszaigazolásával jön létre.

3. FIZETÉS
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a helyszínen készpénzben vagy banki átutalással illetve OTP Bank Széchenyi Pihenőkártyával, K&H Bank Széchenyi Pihenőkártyával és MKB Bank Széchenyi Pihenőkártyával.
A foglalás véglegesítéséhez az előleg kifizetése szükséges, melynek mértéke egyéni megállapodás szerint történik.
A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel a megrendelő nevét, az érkezés dátumát és a létszámot.

A vendégház mindenkori listaárai a Vendégház honlapján kerülnek feltüntetésre.
A meghirdetett listaárainkat előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatjuk, ám a visszaigazolásban szereplő árainkon már nem változtathatunk.

Foglalás előtt olvassa el Gyakori kérdéseket, az Általános szerződési feltételeket valamint a Vendégház Adatkezelési tájékoztatóját is! A foglalással elfogadják és kötelező érvényűnek veszik a felsoroltakat.

Hol kérhetünk további tájékozatást?

Amennyiben további információra lenne szüksége, kérjük írjon a bellissimavendeghaz@gmail.com vagy az infokorospartinyar@gmail.com e-mail címre.

Szükséges előleg megfizetése?

A foglalás véglegesítéséhez szükséges előleg mértékének megállapítása egyéni megállapodás szerint történik.

Van lehetőség helyszíni fizetésre? SZÉP kártyát elfogadnak?

A vendégházi szolgáltatások értéke a helyszínen készpénzben vagy OTP-, MKB-, K&H SZÉP kártyával egyenlíthetők ki.

Gyermekbarát a vendégház?

Vendégházunk gyermekbarát.
Számos szolgáltatást kínálunk legkisebb vendégeink részére (például: babaágy, etetőszék, rönkfa játszótér, vízibicikli csúszdával) illetve a gyermekek védelme érdekében a vízparton kerítés került kialakításra.

© Bellissima Vendégház | 2019